Friday 8 January 2016

Filled Under:

TRAGIS...Nak cantik makin bertambah hodoh....Apa yang dilakukannya ini merosakkan hubungan..............


NIAT nak cantik, #tapi rupa-rupanya pembedahan plastik yang dilakukan oleh mak nyah ini menyebabkan rupanya menakutkan.

Wang sebanyak RM336,000 yang dibelanjakan untuk pembedahan itu nampaknya tidak mendatangkan hasil kepada Fulvia Pellegrino malah bibirnya yang disuntik lebih 150 kali, empat kali implan membesarkan payudara dan dua kali sedut lemak, menyebabkan rupanya lagi menyeramkan.

Pondan yang berasal dari Itali ini juga kini bercadang untuk melakukan lebih banyak pembedahan.

Tapi mengejutkan #apabila isterinya, Marisa, tetap menyokong suaminya itu, meskipun hubungan mereka kini lebih kepada adik beradik perempuan.

“Saya tidak gembira #kerana badan saya masih belum sempurna,’’ kata Fulvia.

Dia hanya berusia 15 tahun apabila menyedari rupanya dia transgender namun disebabkan keluarganya menentang, dia mendiamkan diri.

Malah ketika bertemu #Marisa, 32 tahun lalu, Fulvia merahsiakan akan kehidupan dua alamnya itu tetapi secara rahsia dia mengunjungi kelab gay.

Akhirnya 16 tahun lalu, Fulvia tidak dapat lagi menyembunyikan diri dan menceritakan mengenai keadaan tersebut kepada Marisa.

“Marisa hilang #kata-kata, ia bukan sesuatu yang mudah untuk diterima. Hari ini, saya dan Marisa lebih kepada adik beradik perempuan.

“Kami tinggal #bersama dan bergaduh seperti orang normal lain, tetapi bukan sebagai suami isteri,’’ katanya. – Mynewshub.cc




0 comments:

Post a Comment