Tuesday 5 January 2016

Filled Under:

ALAMAK......Datuk Vida dah pandai ugut2???!!!! Tak kan lah Datuk dah mula tunjuk belang kot???



#KETUA Pegawai Eksekutif Vida Beauty Sdn Bhd, Datuk Seri Dr Hasmiza Othman atau Vida akan menaja pasukan lain jika Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) menolak dua syarat yang dikemukannya untuk menaja pasukan itu.

Menurut #Vida, dia masih menunggu keputusan rasmi Kafa berhubung perkara itu dan berkata jika Kafa tidak mahu mengikut syarat yang dikemukakannya untuk menaja pasukan itu, dia bersedia untuk menaja pasukan Selangor.

“Secara lisan, #mereka setuju. Namun, kalau Kafa tidak mahu ikut syarat-syarat saya... saya pergi ke Selangor.

“Saya pilih #Kelantan, sebab mereka tergolong dalam pasukan hebat, tetapi ada pasukan lain yang hebat seperti Selangor, Johor (JDT) dan Kedah. Kalau artis, mereka ini macam artis gred A,” katanya dipetik Utusan Online.


Kafa dijangka #memuktamadkan keputusan berhubung penajaan Vida Beauty Sdn Bhd untuk pasukan The Red Warriors (TRW) dalam masa terdekat.

Naib Presidennya, Datuk Rosmadi Ismail berkata, keputusan tersebut bakal diketahui sebaik presidennya, Tan Sri Annuar Musa kembali daripada mengerjakan #umrah, pada 7 Januari ini.

Vida meletakkan #dua syarat iaitu Stadium Sultan Muhammad IV ditukar kepada merah jambu dan nama baharu skuad Kelantan didahului dengan Pamoga Qu Puteh TRW sebelum bersedia menaja badan induk bola sepak negeri itu.




0 comments:

Post a Comment