Saturday 9 January 2016

Filled Under:

Lalu depan rumah pelacur pun orang boleh ambil gambar dan cakap macam2...Inikan pula setakat gosip bercinta dengan janda!!!



Mengakui mahu #menjadikan tahun 2016 sebagai tahun yang lebih kurang kontroversi daripada tahun sebelum ini, baru-baru ini Zizan Razak dikaitkan pula sedang bercinta dengan seorang pelakon janda beranak dua namun menafikan sekerasnya perkara tersebut.

“Saya kenal belian dan #adik beradiknya tetapi tidak lebih daripada itu. Rasanya gosip ini sangat-sangat mengarut. Saya rasa lebih baik saya berdiam diri daripada bercakap kerana orang tidak akan habis buat cerita”

“Kadang-kadang apabila #kita lalu saja depan rumah pelacur, orang boleh ambil gambar dan cakap macam-macam tetapi saya harus sedar, kita ini berada dalam dunia selebriti dan orang mengenali kia. Kita tidak buat pun, orang tetap cuba menjatuhkan dan mencari salah kita”

“Saya pula mengaku #memang mengenali beliau, tetapi jika henda dikata bercinta, ia memang tidak benar,” jelas Zizan kepada BH Plus.

Tambah Zizan, ketika ini dia #lebih suka mengambil sikap berdiam diri dan tidak mudah melatah dengan kontroversi sebgitu. (rtky/s)





0 comments:

Post a Comment