Monday 4 January 2016

Filled Under:

Anak tiri Pelakon digambar ini kecewa dan mengaku termakan hasutan membenci mummy sendiri...... Ini semua rancangan dia untuk merampas bapa mereka!!!!!


#Maria Farida yang baru sahaja bergelar ibu kepada anak-anak suami yang dinikahinya pada bulan November lalu, kini sudah mula kedengaran suara anak tirinya yang mengakui kecewa dengan perubahan sikap bapa mereka, Datuk Rahman Shakur dan dikatakan mereka sering mengabaikan adik-beradiknya yang lain.


Nur Shazleen Anis, 28, berkata semuanya baik-baik belaka tetapi perubahan itu mula ketara selepas mereka berhkahwin dan menyebabkan #hidupnya bersama adik-beradik yang lain menjadi terbiar dan kucar-kacir.
“Saya terkilan #dengan papa yang langsung tidak menjenguk ketika saya dimasukkan ke hospital kerana denggi. Ketika di hospital, saya mula nampak belang Maria dan dari situ, saya mula sedar kami akan ditendang dan perlu mencari hidup sendiri”
“Banyak perkara #yang dipertikaikannya dan ia sangat menyakitkan hati. Maria menghancurkan kebahagiaan keluarga kami,” katanya. Selain Wan Nathasha yang berusia 22 tahun, Shazleen masih mempunyai adik-adik remaja: Damia Caldia, 16, Cahaya Nilam, 14, Aishyea Rahman, 10 #serta Qalif Ryan, 6.

Shazleen #turut mengaku bahawa dia sebelum ini telah termakan hasutan untuk memburukkan ibunya, Karen rahman melalui laman sosial dan dipaksa membuat kenyataan negatif dalam sebuah program hiburan.
“Saya terkesan #sangat kerana dulu, saya pernah memburukkan dan membuangnya tetapi kini mummy (Karen) yang sentiasa mengambil berat. Saya buang mummy dulu kerana terpengaruh dengan cerita hasutan,” katanya.




0 comments:

Post a Comment